Gyakori kérdések

 

 

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

 

Fizetési feltételek

A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben tartalmazza az általános forgalmi adót, amely értéke 27%.

 

Előre utalásos vásárlás

Előre utalásos vásárlás esetén a termék árát a megrendelés után érkező e-mailben megadott számlaszámra előre át kell utalnod. Fontos, hogy a közlemény rovatba tüntesd fel az megrendelés számát. Az utalásokat Erste Bankos (bankon belüli) utalás esetén - ha banki nyitvatartási időn belül indítod az utalásod - az utalás elküldése után azonnal látjuk. Más bankokból indított utalásod - ha banki nyitvatartási időn belül indítod - a következő munkanapon jelenik meg számlánkon.

 

Utánvételes vásárlás

Utánvételes vásárlás esetén a termék árát és szállítási költségét kiszállítás után, a futárnak kell készpénzben fizetned.

 

 

Garanciával kapcsolatos kérdések

 

Mennyi ideig szól a garancia?

Termékeinkre 100 napos pénzvisszafizetési- vagy cseregaranciát biztosítunk. Ha a termék ez alatt tönkremegy visszafizetjük neked a termék teljes vételárát (Figyelem a szállítási költséget nem áll módunkban visszatéríteni!) vagy kicseréljük neked a terméket.

 

Mit kell tennem a garancia érvényesítéséhez?

Először írj nekünk a "Kapcsolat" menüponton belül található üzenetküldő segítségével! Ha ez megvan és felvettük a kapcsolatot, a terméket hozd be irodánkba vagy küldd el oda. Ezután megvizsgáljuk a problémát és egyeztetünk a részletekről.

 

Milyen esetekben veszik el a garancia?

Ha terméket bármilyen típusú nedvesség éri. (Pára, víz, hó ,stb.)

Ha a terméket erős mechanikai hatás éri.

 

 

Kiszállítással kapcsolatos kérdések

 

Házhoz szállítás

A házhoz szállítás csak utánvételles fizetési móddal lehetséges. A csomagot a futár az otthonodba vagy munkahelyedre kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod, ahol napközben elérhető vagy! Normál esetben a futár 8-17 óra között kézbesíti a csomagod, de van lehetőséged egyeztetni a futárszolgálattal, aki, ha tud segít. Szeretnénk, hogy gördülékenyen menjen az egyeztetés, ezért fontos tudnod, hogy például egy garantált délelőtti kézbesítés 1.000.-Ft-tal drágább lenne, mint a normál - egésznapos - szállítás, amit Te a csomagod megrendelésével megkapsz. Tehát a futárcég rugalmassága kizárólag a magas színvonalú vevőközpontúságának köszönhető, de semmiképpen nem kötelező rájuk nézve.

 

Mi történik ha nem vagyok otthon/munkahelyen a futár érkezésekor?

Ha az első kézbesítés nem jár sikerrel, második kézbesítésre kerül sor. Ha ez sem sikeres, a futár felveszi a kapcsolatot a Veled. A futárszolgálat 5 napig tárolja a csomagot, ha a harmadik próbálkozás is sikertelen visszaszállítja azt irodánkba.

 

Személyes átvétel

Személyes átvétel csak előre utalással lehetséges. A csomagodat azután veheted át ,hogy az utalásod megérkezett és csomagodat az irodánkba szállítottuk. Erről e-mailben/ telefonon értesítünk. Kérjük csak az értesítés után fáradj az irodába, mivel előtte nem tudjuk átadni a megrendelt terméket.

Csomagodat irodánkban veheted át, amelynek címe: Budapest, Kristóf tér (V. kerület)

 

 

Termékekkel kapcsolatos kérdések

 

Hogyan tisztítsam a hátlapom?

Ha nagyon koszos a hátlapod törölgesd át enyhén nedves törlőkendővel. Az alkalmazott felületkezelés miatt vegyszer használata nem ajánlott illetve ha a hátlapot a tisztítás során túl sok víz éri tönkremehet és a garancia sem lesz többet érvényes.

 

 

Ha maradtak megválaszolatlan kérdéseid írj nekünk a "Kapcsolat" menüpontnál lévő üzenetküldő segítségével!

A vásárlás menete Adatvédelem ÁSZF Szállítási és fizetési feltételek